27 Ekim 2009 Salı

şeffaf ayakkabı

Hani hediye gelen ayakkabı kutularım diye yazmıştım ya, daha önce de ayakkabı odamda nasıl sergilediğimi yazmıştım, sizler şeffaf ayakkabı kutularını beğendiniz diye beni takip eden arkadaşlarıma 2 set inci modeli ( bir sette 6 adet inci modeli ayakkabı kutusu vardır ) hediye etmek istedim.


Kazanmak için yapmanız gereken, blogumdaki çeşitli yazılarımda yer alan, (okuyup bakmanız gerek yazılarıma) 5 gizli kelimeden oluşan cümleyi bana yorumla ilk bildiren 10. ve 20. kişilere 1er set inci modeli- içinde 6 adet vardır, kargo bedeli de firma tarafından karşılanmak üzere hediye gönderilecektir. Sadece yurtiçinden gelecek katılımlar değerlendirilecektir.


EKLEME: Maillerinizden anlaşılmadığını belirttiniz daha açık yazayım, 5 kelimeden oluşan bir cümle yazdım ama kelimeleri bulmak için blogumdaki yazılarıma bakmanız gerek. 5 kelimeyi bazı yazılarımın içine ekledim, yani 1. 2. 3. 4. 5. ANAHTAR KELİME: şeklinde. 5 kelimeyi bulmanız ve cümleyi sırası ile bana yorum olarak yazmanız gerek. 10. ve 20. kişiye üstte belirttiğim inci modeli yollanacaktır.

http://www.stildirektoru.com/2009/10/kim-seffaf-ayakkab-kutusu-ister.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder